I bet that you look good on the dancefloor

Vilken fantastiskt underbar fredag!
Tog mig upp vid 8 för att hinna på en PW innan jag skulle möte upp Lova på studentpalatset. Vi läste lite, käkade lunch och satt i solen med en kaffe. Alltså soliga höstdagar måste ju vara något av det bästa?! Jag tycker det finns så mycket hopp i den lite kyliga luften på något vis.. Jag hade även med mig några chokladbollar (ja, det fanns kvar några) som vi åt lite under vårat andra läs-pass. Sen blev vi klara tidigare än väntat och gick ut i solen igen!
 
Sen har jag varit och hyrt filmen (av boken jag läste klart i veckan) "Extremely loud, incredibly close" och handlat lite och försökt städa lite... Nu har vi just ätit asmycket tacos som såklart var svingott, hehe. Verkar itne vara mycket vettigt på TV'n så vi kanske drar igång med filmen direkt. Köpte även ingredienser till fruktsallad så får se om någon av oss orkar göra det sen.. Hittade appropå det en rolig grej i en tidning, om hur man fungerade som par beroende på vilken plats i syskonskaran man hade...
 
 
Haha, tyckte det var ganska kul för känns som att den stämmer ganska så bra på oss...

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!