Walking in your footsteps

Ikväll smäller det! Shout out louds på Berns, förband var visst Sibille Attar som jag hört en del på P3, kan ju bli trevligt att se också! Dörrarna öppnar först 20.00 så känns det det kan bli en ganska sen kväll. Men en ack så trevlig sådan!
 
Nu ska jag ut i solen och gå på stan. Byta/lämna tillbaka grejer på stadium där jag även skal möta upp josefin när hon slutar 16 för en fika! Mys!
 
Började skriva på min önskelista efter påtryckning från min moder. Svart sytråd och en låda att sätta fast på cykeln har jag kommit på. Vad önskar jag mig mer? gärna roliga/braattha saker.
 
Klippt mig har jag gjort också. Väldigt fräscht o kort känns det!
 
bilden har inget med texten att göra.
 
 
 
Postat av: Ina

Men det är en riktigt fin bild på snygg brutta! Jaa, önskelista tack annars kommer jag aldrig köpa en present tror jag...det verkar ju gå sådär!

2013-04-08, 07:26:20 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!