Now you never know how to feel

Fredag igen! Bra med updates här känner jag.. men jag jobbar mest o hinner inte tänka så många roliga tankar som är värda att dela med sig av! I vackan haeär vi byggt på lite möbler o gjort om hela fika/matrummet här på jobbet, såklart mycket härligt när det är klart och det finns plats för alla! sen tycker jag ju mycket om att jobba praktiskt okså...

Men nu är det iaf ännu en helg, älskar att veckorna ändå går så pass fort. Tyvärr gör väl helgerna det också, vilket inte är lika roande. solen har tittat fram lite igår o så nu idag, man får nästan hopp om våren! Även om det fortfarande är vinter..


typ min första instagrambild, då var det minsann vår! kanske nästan sommar.. nåja. Drar tidigare från jobbet för att gå på skivstångspass 16:30, sen ska jag möta upp Ina & gänget och så blir det AW! Imorn ska Ina & Erik fixa lite i sin nya lya (typ 3min från oss :D) så jag tänkte baka lite muffins och komma över med och lägga mig på någon hopmonterad möbel o se på när de jobbar... mjehee...



Postat av: karolina

det där var en himla bra bild. mkt fin. jag känner igen det där med att blogga roliga inlägg när det man gör är jobba, hem. lagat mat. sova. :)

2013-02-26, 20:19:51 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!