When I said, I said, "I’d die for you" Or was it in my head?

Alltså, jag vet att jag la upp en bild på insta på den här blomskålen jag fick av peter, men uppfattade ni verkligen att den är fet som en CHIPSSKÅL? Den är helt gigantisk (nej, jag får inte blommor så ofta ((aldrig)) och ja, jag hade blivit glad för ett simpelt packe tulpaner)!! Man ska tydligen vattna dom lite som en vanlig bukett då, men som ni ser är det ju flera olika blomsorter, varav de med feta blad kommer att överleva betydligt längre, man kanske bara kan plantera om dom sen?
 
! 
 
Jaha, vad händer i helgen då folket? ikväll är det slapp som vanligt här, är helt slut på fredagen efter en veckas jobb och ett skivstångspass. Men har iaf blandat en dipp o hackat morötter som kommer fram till På spåret nu.. Peter har ju fys+fotbollsträning 19-21 (härligt! glad att mina fredagsträningar mellan 20-22 är ö v e r ) så han kommer kanske hem lagom tills jag slocknat på soffan, vad tror ni?
Imorgon är dagen ganska öppen, men sen blir det lite middag med Emma & Robin innan vi allesammans ska till min bror som har födelsedagsfest, kan bli precis hursomhelst där känner jag.. haha. Sen på söndag ska vi (om alla förblir friska i 2 dagar till..) gå på brunch på Vaxholmshotell med peters syster o familj. Mys!
 
Den här härliga bilden fick jag av Mari på alla hjärtans dag. Vi dansar på en pannkaksfest till Mando Diao - the band. klart ni får en youtube att klicka igång, så ni hajar stämningen.
 
Postat av: Jossan

Damn, Peter gjorde det bra där med blomskålen ;) riktigt fint!! <3

2013-02-21, 00:19:19 - URL: http://tgnfalk.wordpress.com
Postat av: karolina

bilden på er är riktigt fin!

2013-02-26, 20:20:56 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!