I just want to get lost with you

Har går ned mig i pinterst.com.. det tycker jag ni andra som egentligen inte har tid att spendera (eller så kanske ni faktiskt har det), det är ju ganska lätt att tiden rinner iväg när man kollar på bilder. Så kan man enkelt välja utifrån kategorier eller vad en bild kan taggas som.. helt lovely. Jag fastnar lätt vid tatuering- och bröllopsfoton tex, finns ju så mycket fint!
 
Och nu har min lille lover lämnat mig också. Gräsänka i nästan 7 dagar. Känns tufft! Även om jag har fullt upp så är det ju på kvällen när man kryper ned o man bara är så jävla ensam. Blir ju inte bättre när man är i olika tidszoner heller. Men vi ska väl överleva även detta!
 
Idag har jag äntligen tagit mig till gymmet igen med Lova. Kommer itne kunna lyfta mina armar imorn - och jag som ska på konseeeeeert! Hur ska det gå?
Postat av: Emily

Sluta klaga, 7 dagar! Ingenting! Men fortfarande mer än man vill såklart...

2013-01-03, 23:26:57 -
Postat av: Karro

Pinterest är livsfarligt. :D

2013-01-04, 23:17:16 -
Postat av: Cissi

Emily: jajajaaaaa, jag vet. Men du börjar ju bli van..PLUS att snart kommer han! :)

Karro: haha, verkligen!

2013-01-05, 00:52:03 - URL: http://Cirre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!