irresistible

maaaah, min dator och blogg.se är INTE vänner. är liksom lite varannandag-syndrom. vet inte om jag ska behöva uppdatera ett onlineskydd kanske, har ju inte haft det på ett tag o det kanske inte är så bra..och nu råkar jag ju faktiskt ha lön så man kanske ska kosta på lilla skrutt-datorn..? nåja. återkommer om det. annars jobbar jag och står i, går över förväntan faktiskt! ska skriva ett "roligare" inlägg snart. lovar. (och Sara, om du kommenterar så blir jag ju mer sugen på att skriva ;)

puss så länge
Postat av: SARARÖD.

<3<3 jag vill ha mera bababababa...

2013-01-31, 07:24:55 -
Postat av: sara igen

skulle vilja ha en bild på ditt kontor, inte bara blomman! :)

2013-01-31, 07:25:35 -
Postat av: Lisa

Skriv mer mer mer :)

2013-01-31, 17:14:55 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!