One creates nothing but two creates one and I kill my half

Håller på med maten som vanligt, Peter jobbar typ sent varje kväll (nån gång i veckan tränar han fotboll också) och jag hinner ju hungra ihjäl innan han hinner ställa sig o laga mat. Men denna vecka har jag iaf haft klara idéer om vad som skalla ätas, och det underlättar ju alltid enormt! Idag blev det:
 
man ser knappt torskpanetten, men den är där!
 
Var på ikea med familjen i tisdags, skulle inte ha så mtk men lite smått och gott. Trillade över lite rea saker såklart, tex den här supermjuka badrumsmattan, vill typ bara ligga o klappa på den:
 
Sen ville Karolina se min rea-fyndade, guldglittriga, stickade sak (har längtat efter glittrigt stickat hela vinter) och jag kunde ju hängt upp det på en galge och tagit en bild, men jag orkade inte leta efter en galge, orkade däremot klättra upp i vår säng som är ca 110cm hög, när jag inspg att mina armar inte räckte till för att få ett okej kort. Såhär får man mina fötter också:
 
Sen tänkte jag avsluta med en fin blomgrupp jag fick av min ömma moder i del av examenspresent. Hoppas den lever forever typ:
Man ser kanske inte riktigt alla delar av den, men är väl 5 olika växter (som alla ska vattnas olika mycket?) så några kanske lever längre än andra.. återstår att se!
Postat av: Karolina

så fin tröja. :) glad att du tog en bild och dina fötter är så söta så, så det gör inget att de är med i bilden. :)

2013-01-24, 19:25:56 -
Postat av: Jennifer

du rockar glitter som ingen annan kan my bestie!

2013-01-24, 20:13:52 - URL: http://jennifer89.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!