you’ll rather sip through all your fancy wine

Så var de 2a januari här. Dags för inlämning av hedertentan. Gjorde det vid 15. Skönt att bli av med, på nästa nu då.
 
Gick iaf på en timmes pw med SaraRöd i förmiddags, så skönt. Blev lite ägg & prinskorvslunch och sen blev hon upphämtad av extramamma och syster för att åka på SPA, stackars henne. Själv hoppade man in i duschen och ville aldrig kliva ur. Men gjorde ju det tillslut ändå. Tog det lite lugnt och sen tänkte jag att det skulle vara lite kul att strosa i affärer (tyckte att jag var värd det?). Så skönt med Odeplan ändå, för de tar 10min dit och de har ändå ett lagom utbud för ett litet stros..! Blev Indiska där jag fick med mig ett linne med hjälp av min Wrapp, sen en ny kalender för 2013 (så härligt med ny kalender!) och sen blev det ett par grå leopardleggins från Lindex, såklart inte på rea.. Men nu ska jag föra över massa saker i min nya kalender och skriva in allt som nu står på de sista sidorna i den gamla ni vet. man måste ju ändå vara lite seriös när man ska börja jobba och grejer!
 
Fick tulpaner på nyår också. Jag som älskar tulpaner! Värsta vårigt att få det nu!
 
Jag är också lite nyfiken på hur Tradera fungerar. Någon som kan ngt om det och kan tänka sig att lära mig?!
Postat av: josefin

jag är inte jättebra på tradera, men har liite koll iaf..! :)

2013-01-02, 22:04:35 -
Postat av: Mia

Fina grejer!

2013-01-03, 09:09:31 -
Postat av: Cissi

tur att vi bokat en dejt då josefin!

2013-01-03, 13:44:23 - URL: http://Cirre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!