but if you swear you'll never leave, I promise you I will be the one who stays there all along

Idag var det då äntligen halvdag, dessutom med avtackning så var smörgåstårta o grejer. Tog mig hem och det var varmare i luften än på mycket länge! Känns som att det kanske går framåt ändå, att vi närmar oss våren.. kilade in på Åhléns en sväng o köpte en liten present till Mini som nu är född! Felicia blev storasyster i söndagsnatt/måndagsmorse. Väldigt bråttom hade Lillasyster när hon väl bestämt sig. Felicia var tydligen på krigsstigen nu, när mormor&morfar kom förbi och ville hälsa.."min!" sa hon bara och körde iväg dom. Så vi får se hur det går imorn! Jag håller i alla fall på att bakar för fullt. Sara Röd sa åt mig att prova Icas macarones mix. Har förstått att göra från grunden ska vara ganska klurigt, så jag tänkte att varför inte! Och det var en hel del pill med mixen  också..
 
 
Först gör man ju alla delar, vilket blev hur många som helst, sen ska de stå i ugnen i olika grader, sen fixar man mellangeggan o trycker ihop. Voilá!
 
Nu är det choclate chip cookies (med färgglada smarties) och cakepops som ska göras, så tänkte väl blanda ihop bollarna o se hur mkt jag orkar göra ikväll.. Vaknade nämligen vid 6 imorse så börjar känna mig smått trött.. Måste även packa ihop inför helgen på landet, vi åker direkt efter kalaset nämligen. PLUS att Peter ska göra nån fotbollsgrej på morgonen imorn (jagvillhasovmorgon) så jag vill ju skicka med väska o baksaker med honom så jag bara kan ta tåget ut när det är dags sen.. nåja. Det ska nog ordna sig även denna gång..!

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!