friday I'm in love!

whooopaaaa! fredag igen :)
 
Tiden går så fort alltså! Nästa vecka är det påsk o jag längtar efter att åka ut till landet och bara vara! Kanske äta en del godis också.. Men först ska vi på 3 års kalas hos Felicia på långfredagen, och min plan är att baka en del till det, framförallt då hennes mamma råkar vara sprängtjock, om hon nu inte hinner föda innan. Tror lillasyster kommer vilken dag som helst! Men vi får väl se.
 
I veckan har jag hunnit träna, ätit middag med Karro, vet inte hur många år sedan vi sågs, men det var riktigt trevligt iaf! Jag har även myst med Johanna & Sanna, fick se Johannas nya lägenhet på gärdet, även det riktigt mys! I onsdags var jag på middag o bio med några på jobbet, hade lite avtack för en tjej. Ja ni märker ju hur mycket jag klämmer in varje vecka, kanske därför som de går så fort..
 
Imorn blir det fika med ett gäng gamla stötar, typ Sanna, Lucas, Victor och Emma. Sen blir det shopping och middag med mamma! Lite volleyboll på söndag verkar det som också.. Men nu; fruktsallad!
 
Postat av: Johanna

Det var så mysigt att du kom förbi :)

2013-03-23, 16:16:24 -
Postat av: emmy

åh gott!!

2013-03-26, 22:40:02 - URL: http://emmyannalinnea.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!